Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 23.01.2018 08:05

Alueen säännöt

Odota ainakin kaksi viikkoa ennenkuin teet uuden hakemuksen, jos edellinen hylätään. Normaali-pelaajat saavat kommentoida muiden hakemuksiin vain jos on jotain asiaan tai pelaajaan liittyvää. Lue ohjepostaus.

Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
 Ohjeet hakemuksen tekoon. 
Kirjoittaja Viesti
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Ohjeet hakemuksen tekoon.
Valvoja valvoo chattia. Moderaattori korjaa grieffejä, hoitaa tikettejä ja auttaa pelaajia. Admin säätää palvelinta teknisesti ja ratkaisee ongelmia. Adminit myös kehittää palvelinta.
Vapaana: 0 builderia, 1 valvojaa, 0 moderaattoria ja 1 adminia. Myös bannivalituksen teko mahdollista. Laita otsikko näin: [Rankkijohonhaluat]-pelaajanimesi. Esimerkiksi
[Mod] - Shepantsa

Jos sinulla on ollut aikaisemmin paljon rikemerkintöjä, se heikentää mahdollisuutta päästä rankkiin. Unbanneja on turha kinuta hakemalla ylläpitoon/rakentajaksi. Kirjoitusvirheistä miinusta. Tee mahdollisimman selkeä hakemus joka ei ole listamainen. (Unbanneissa oma systeemi, ei siis mitään romaania tarvitse kirjoittaa). Teamspeak 3, Skype ja Mikrofoni&kuulokkeet pakolliset.
UUTTA MODERAATTORIHAKEMUKSIIN: Nykyään kun olet tehnyt normaalihakemuksen (mod), kopioit alle allaolevan listan. Kirjoitat vastaukset selkeästi. Tämä on sitä varten että jos emme löydä tarvitsemaamme tietoa itse hakemuksesta, näemme sen listasta. KOSKEE MYÖS VALVOJIA!

Lista:

Minecraft-nick:
Ikä:
Paljonko aikaa (tunteina) voit käyttää viikossa tähän:
Mihin aikaan päivästä pystyt yleensä pelaamaan:
Aiempi kokemus serverin ylläpidossa toimimisesta (mikä serveri, koska? toimenkuva?):
Miksi haluat moderaattoriksi juuri tälle serverille?
Mikä sinua motivoi moderaattorin tehtävässä?
Mikä on vaikein asia mitä olet joutunut selvittämään servereillä ja miten sen hoidit?
Pelaaja tulee kertomaan että häneltä on varastettu tavaraa. Miten toimit?
Pelaaja tulee kertomaan, että hänen talonsa on grieffattu. Miten toimit?
Pelaaja tulee kertomaan epäilevänsä jonkun toisen käyttävän xraytä. Miten toimit?
Pelaaja tulee kertomaan, että hän ei löydä takaisin kotiinsa. Miten toimit?
Pelaaja tulee kysymään miten hän voi suojata talonsa. Mitä vastaat?
Miten selvität kuka on muokannut tiettyä aluetta?
Kaksi eri pelaajaa tulee väittämään toistensa huijaavan. Kumpikin väittää toisen valehtelevan, ja että itse ei huijaa. Miten toimit?
Pelaaja kysyy sinulta pääseekö hän modiksi tai rakentajaksi. Miten toimit?
Pelaaja kysyy sinulta pääseekö hän pelaamaan Kiepin kanssa. Miten toimit?
Havaitset jonkun spämmäävän chattiin viestejä tai puhuvan asiattomuuksia. Miten toimit?
Pelaaja pyytää sinua antamaan hänelle jonkin esineen. Miten toimit?
Huomaat että toinen moderaattori käyttäytyy asiattomasti. Miten toimit?
Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?

Moderaattoriksi ikäraja on 13, 12 harkitaan.
-Ikä
-Pelinimi
-Miksi haet moderaattoriksi
-Miksi juuri sinä olisit hyvä
-Aikaisempi kokemus ylläpidossa olemisesta, sano servereiden nimet, älä ip.
-Kauanko olet pelannut Minecraftia
-Mitä osaat (älä tee plugineista tai komennoista listaa koska kuka tahansa voi kopioida ne netistä)
-Kauanko voisit käyttää serveriin aikaa viikossa (tunteina tätä ei tarvitse ilmoittaa, kunhan tiedämme jotain aktiivisuudestasi)
-Mitä teet kun pelaaja ilmoittaa että talo on grieffattu (coreprotect rollbackaus pluginina)
-Muuta

Adminiksi ikäraja on 14, 12 harkitaan. Otamme adminin virkaan vain ja ainoastaan ne henkilöt, joilla on kokemusta serverin ylläpitämisestä ja säätämisestä. Taitoa pitää myös olla. Skriptaamis-taito pakollinen. Kopioi hakemukseen moderaattorin kysymyslista ja vastaa kysymyksiin. Lisäksi kirjoita siihen hyvin jäsenneltyyn vapaamuotoiseen hakemukseen seuraavat:

-Miksi valitsemme sinut
-Mitä osaat (vaikeimmat asiat)
-Aktiivisuudestasi
-Käytöksestäsi
-Mahdollista koodaamistaitoa?
-Pari skript-tiedostoa joita olet tehnyt. (Koodin pitää olla pitkä ja skriptin toimiva)

Jos taas tahtoisit rakentajaksi, ikäraja on 12. Worldedit taito pakollinen. Laita ainakin seuraavat:

-Ikä
-Pelinimi
-Mitä olet rakentanut
-Kokemuksesi we:stä ja käsinrakentamisesta
-Ainakin 4 kuvaa jossa sinä näyt kuvassa. Rakennus pitää olla kokonaan yksin tehty. Ei ole väliä onko tehty creativella, worldeditillä tai survivalissa.
-Miksi haluat rakentajaksi
-Aktiivisuudestasi
-Muuta

Valvojaksi ikäraja on 12, 11 harkitaan.
- Pelinimi
- Ikä
- Kokemusta
- Mitä teet kun pelaaja spammii
- Miksi haluat valvojaksi
- Muuta

Ja vielä unbanneja:

-Ikä
-Pelinimi
-Kuka sinut bannasi
-Miksi sinut bannattiin
-Miksi haluat unbannit
-Mahdollista kuva- tai videomateriaalia
-Muuta

13.10.2014 16:21
Profiili
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Re: Ohjeet hakemuksen tekoon.
Muistakaa laittaa sinne muutakin sisältöä. Nuo ylhäällä ovat vain PAKOLLISIA tietoja :D.

18.11.2014 15:14
Profiili

1. pelinimi Lantikka11 2. olen 11 3. on kokemusta fin-brotherhood serveristä 4. kun joku spämmii annan ensin varotuksen jos se ei lopeta niin bannaan pariks päiväksi 5. ai miksi haluaisin koska minusta valvojan työ on hauskaa ja olen ollut valvoja yhden kerran elämässäni -muuta. siihen liittyen että onko mulla mitkä komennot ja pystynkö värjäämään kylttejä?

26.11.2014 15:16
Profiili
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Pitkä lista koskee nyt myös valvojia

29.11.2014 11:31
Profiili
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Lantikka, ei nuo tähän ketjuun kuulu :D Muutenkin hylätty :d

29.11.2014 11:31
Profiili

Viesti 
!minun ikä on 11. pelinimeni on taas Lantikka11. olen rakentanut japani/kiinalaisen jutun en osaa oikein sanoa mikä ja olen rakentanut supercraftissä 2 pilven piirtäjää ja baarin joka nyt oli sitä sun tätä minulla on kokemusta vaikka finBlokista käsin rakentamiseen ja rachosta we:stä. noi rakennukset on aika vaikeita laittaa tähän kun mun tiedostot on kusiset mutta sähkö postissa ne toimii koitan laittaa. haluan rakentajaksi koska pidän rakentamisesta paljon jne. aktiivisuuteni on aika iso paitsi jos on lomia jne. muuta kakkaa rakentajana olisi hauska olla pidän serveristänne paljon :) T:Lantikka12/Lantikka11 <-------- pelinimi

30.11.2014 16:35
Profiili
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Re:
Lantikka12 kirjoitti:
!minun ikä on 11. pelinimeni on taas Lantikka11. olen rakentanut japani/kiinalaisen jutun en osaa oikein sanoa mikä ja olen rakentanut supercraftissä 2 pilven piirtäjää ja baarin joka nyt oli sitä sun tätä minulla on kokemusta vaikka finBlokista käsin rakentamiseen ja rachosta we:stä. noi rakennukset on aika vaikeita laittaa tähän kun mun tiedostot on kusiset mutta sähkö postissa ne toimii koitan laittaa. haluan rakentajaksi koska pidän rakentamisesta paljon jne. aktiivisuuteni on aika iso paitsi jos on lomia jne. muuta kakkaa rakentajana olisi hauska olla pidän serveristänne paljon :) T:Lantikka12/Lantikka11 <-------- pelinimi

Ei tähän ketjuun!

30.11.2014 16:37
Profiili
Moderaattori
Moderaattori

Hylätty taas ja ei kuvia,väärä paikka

30.11.2014 16:38
Profiili

ikäni on 12, pelinimeni on Lantikka11. kokemusta on vähän liian paljon olen harjoitellut hakemuksia varten tällä serverillä jonkun verran ja single playerissa. olen rakentanut semmosen majotuksen ja sitten kiinalaisen jutun en muista nimeä mut oot kyllä kieppi nähnyt sen :). noit kuvai en laita kun mun kuva galleria poistu koska äiti meni poistaa >:(. osaan word editeistä //setair poistaa rajatun alueen, alue rajataan puu kirveellä sitten osaa //set (block) ja rajaa alue niin sitte siihen tulee sitä blokkia mitä laitat. ehtisin viikossa pelaa servulla 5-29 tuntia mutta nyt en ehi pelaa viikkoon koska lähen kanarialle. muuta kakkaaaaa niin pliis voisit hyväksya ne kuvat sillee että tuut vaa kattoo täält creativest :)

19.12.2014 18:34
Profiili
Moderaattori
Moderaattori

Lantikka12 kirjoitti:
ikäni on 12, pelinimeni on Lantikka11. kokemusta on vähän liian paljon olen harjoitellut hakemuksia varten tällä serverillä jonkun verran ja single playerissa. olen rakentanut semmosen majotuksen ja sitten kiinalaisen jutun en muista nimeä mut oot kyllä kieppi nähnyt sen :). noit kuvai en laita kun mun kuva galleria poistu koska äiti meni poistaa >:(. osaan word editeistä //setair poistaa rajatun alueen, alue rajataan puu kirveellä sitten osaa //set (block) ja rajaa alue niin sitte siihen tulee sitä blokkia mitä laitat. ehtisin viikossa pelaa servulla 5-29 tuntia mutta nyt en ehi pelaa viikkoon koska lähen kanarialle. muuta kakkaaaaa niin pliis voisit hyväksya ne kuvat sillee että tuut vaa kattoo täält creativest :)

Ei edelleenkään tänne niitä hakemuksia! Paina sitä new theard sieltä alhaalta ja sit siihen teet sen hakemuksen.

20.12.2014 10:23
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi   [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava