Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 23.01.2018 10:11

Alueen säännöt

Odota ainakin kaksi viikkoa ennenkuin teet uuden hakemuksen, jos edellinen hylätään. Normaali-pelaajat saavat kommentoida muiden hakemuksiin vain jos on jotain asiaan tai pelaajaan liittyvää. Lue ohjepostaus.

Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 11 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
 Ohjeet hakemuksen tekoon. 
Kirjoittaja Viesti
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viesti Re: Ohjeet hakemuksen tekoon.
Lantikka12 kirjoitti:
ikäni on 12, pelinimeni on Lantikka11. kokemusta on vähän liian paljon olen harjoitellut hakemuksia varten tällä serverillä jonkun verran ja single playerissa. olen rakentanut semmosen majotuksen ja sitten kiinalaisen jutun en muista nimeä mut oot kyllä kieppi nähnyt sen :). noit kuvai en laita kun mun kuva galleria poistu koska äiti meni poistaa >:(. osaan word editeistä //setair poistaa rajatun alueen, alue rajataan puu kirveellä sitten osaa //set (block) ja rajaa alue niin sitte siihen tulee sitä blokkia mitä laitat. ehtisin viikossa pelaa servulla 5-29 tuntia mutta nyt en ehi pelaa viikkoon koska lähen kanarialle. muuta kakkaaaaa niin pliis voisit hyväksya ne kuvat sillee että tuut vaa kattoo täält creativest :)

Tosiaan, a) rakentajat on täynnä, b) hakemuksia ei tehdä tänne.

Laitan koko aiheen lukkoon niin ei tule sekaannuksia.

Panda, se on new topic, ei new tread.

21.12.2014 11:54
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi   [ 11 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2